Jump to content

Sauer vinden blåser friskt på sørlandet..... Hjelp?


Mjøllner

Recommended Posts

Hvis det finnes noen der ute som kan komme med et eller flere gode argumenter for IKKE å kjøpe seg en Sauer 200 STR til langholdsbruk så håper jeg dere vil prøve å overbevise meg om at dette ikke er noe å ha... Har hatt en før og solgt den igjen. Klarer ikke å slippe tanken om å atter ha det tryggeste av det trygge, det kjente og kjære, det (beklager Vetlus og M67) kjedeligste og stauteste i skapet mitt... Hvorfor er det fornuften som taler høyest i hodet mitt for tiden? Finnes det i det hele tatt noe alternativ for en stakkar som prøver å ikke seile medvinds? Jeg vil så gjerne være spesiell :oops:

 

(etter å ha lest gjennom det jeg har skrevet så kommer jeg uansett til å kjøpe en Sauer.... f**n.... men men, kom gjerne med argumenter allikevel :D

Link to comment
Share on other sites

Lækkert!! Lang leveringstid og denslags?

Nei. Det virker som de prøver å ha en del varianter av denne på lager. Tar uansett litt tid med importsertifikat, eksporttillatelse etc, men 2-3 måneder fra en begynner til en har rifla i hendene er nok realistisk. Skal sies at jeg ikke har fått min enda.

 

Den er nok i en litt annen klasse en en Sauer med Mcmillan stokk. Min er påtenkt jakt/langhold i fjellet. Veier 3.9 kg før kikkert.

Link to comment
Share on other sites

Det er da det minste problem. Liker jo rask skuddtakt vet du :winke1:

 

Det er bare det utrykket med "only dead fish go with the flow...." Men, samtidig har jeg jo stemt FRP i alle år, så jeg er jo kjent med å være medgangsupporter også...

 

Forøvrig har vi jo bevist at skyter man nok så havner man i nærheten av målet til slutt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...