Jump to content

Nybegynner


Jorry

Recommended Posts

når har jeg selv hatt kontakt med de fra amerika og selv snakket med sjefen i selskapet en rekke ganger og jeg er ikke veldig imponert :wink:

er og kjent at finishen på bear buene flasser det gjorde værtfall min

samme problem som denne karen hadde jeg også

 

http://www.archerytalk.com/vb/showthread.php?t=1443970" target="_blank" target="_blank

 

Bear skal jeg aldri ha igjen.. :oops::twisted:

 

når det er snakk om denne "RTH" pakka..som ikke finnes så bør man ikke forvente seg noe store greier..møkka billige utstyr skrudd i sammen til en

impulsiv kjøper

ingen hemelighet jeg var impulsiv

 

vil du bli fornøyd snakker du med Arve så legger han opp en bue pakke til deg med en Mission bue som er veldig gode buer 8)

 

når fakta ligger på bordet kunne Bear selv fortelle meg at de bare hadde solgt 2 Attack buer i norge som de viste om

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg noen erfaringer med Bear archery, men en rask sjekk viser jo ikke noen spesiell mengde med misfornøyde brukere Selv I den tråden du linker til er det jo kun tre til med tilsvarende problem og de har jo henholdsvis Mathews, Pse og Bowtech buer....Her er jo siste sitat fra trådstarter fra AT :

just a update sent photo's into bear and no

questions asked there replacing the bow.

That's some customer service!!!

Hats off to Bear Archery they have come a

long way in product and customer service.

 

Tydeligvis fornøyd med service allikevel.

Nå skyter jeg ei Martin Saber Mag som er ei rimelig bue. Har ikke lest mer enn en negativ rapport om de buene på tross av lav pris. Men det er klart I hovedsak får man det man betaler for.

 

Edit: Bua det er snakk om her er utstyrt med et Trophy ridge 5 pin sikte. Det er etter min mening et helt greit sikte. Den har også Trophy ridge Wisker bisquit pilhylle, som også er greit etter min mening. Nå byttet jeg ut min Hostage pilhylle til en Qad fallhylle, men det er vel gjerne slik at man etter hvert vil bytte ut noe.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

er fullstendig klar over hva slags utstyr Jaktkompaniet har på buene sine i "RTH" har hatt akkurat makan til utstyr

og jeg ville værtfall ikke hatt de på bua mi da skyter jeg heller uten noe :wink: mulig jeg er extremt kresen

og mulig Bear har god service i amerika men når det gjelder og håndtere service her i norge direkte er det ikke noe og skryte av

hadde over 10telefoner til usa samt minst like mye mailer mye mas og rot :wink: ingen som ville replace min bue på grunn av lakk feil

skal man handle tryggest mulig så handler man fra anbefalte butikker altså anbefalt av NBJF. overgangen fra Bear til Mathews

er som overgangen fra en volvo 240 til en rolls royce..Rth utstyre kommer til og gjøre bua svin tung i tillegg

men for all del jeg er nok extremt kresen og trådstarter her må jo få handle der han måtte ønske

men jeg bare sier det...jeg brant meg skikkelig godt på den handelen og tapte nær 4 000kr

Bear bue skal aldri jeg ha igjen

det var midt norsk som hadde hoved import til norge av Bear buer..nå har de ikke det lengere

undrer på hvorfor :wink: ikke hverdag man hører at butikker ikke vil selge et merke

og da jeg kjøpte Attack var det ikke lenge siden de startet og lage den men så kom de fort med Carnage

etter fulgt av Anarcy da sluttet de og lage Attack så den ble ikke akkurat solgt så lenge knapt litt over et år..ikke akkurat kvalitets stempel

Link to comment
Share on other sites

Det er liten tvil om at en RTH pakke skjeldent er med optimalt utstyr, men det er med utstyr man greit kommer i gang med! Så kan man bytte ut ting som sikte, pilhylle osv senere.

 

Jeg vil likevel anbefale en nybegynner å spørre om tilbud på en pakke fra andre forhandlere selv om ikke de har noen ferdige pakker på nettsidene sine. De pleier kunne sette opp en greit pakke om man spør.

 

Pleier alltid anbefale nye i klubben å se etter brukt utstyr første gang, man får gjerne da en grei pakke til en pris man ikke taper nevneverdig på når man skal selge igjen.

 

MEn som nevnt tidligere, styr unna billigbuene og ukjente merker! Da ødelegger man for interessen for bueskyting.

Link to comment
Share on other sites

nå har jeg heller ikke bedt deg eller fortalt deg hva eller hvor du skal kjøpe noe

jeg fortalte deg om mine erfaringer med butikken jeg fortalte deg vikig opplysninger om at NBJF ikke anbefaler butikken

om du velger og ikke høre på de som har brent seg på samme gata du vil gå

så får det være opp til deg men vi som har vært her inne enstund vi er ikke nybegynnere lengere

og har gjort oss en del erfaringer men all respekt til deg om du ønsker og skape deg samme erfaringer som jeg gjorde

men du er blitt advart om hvor surt det kan bli

 

lykke til med kjøpet og jeg håper for all del du blir fornøyd

er ingen av oss her inne som ønsker at nybegynnere går på tryne med dårlige erfaringer

det er jo ikke akkurat bra for vår vekst 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...