Jump to content

Sako TRG 22 VS Howa, Savage, Remington osv...


Kallek

Recommended Posts

Ja, gjorde det. Dvs at om dette er et problem så er det mange våpen, om man har behov for ekstra høyde, som er uaktuelle. Det er jo da også en del andre som trenger bruk av verktøy som er ute av dansen.. Bare for å klarlegge at det er et så stort "problem" ved bruk av kikkert på originalkolbe at det ikke er verdt å kjøpe en STR uten annet skjefte. Ganske mange jektfeltskyttere som klarer seg med originalkolben.. Men de har sikkert ikke så store krav eller behov som oss.

Link to comment
Share on other sites

Takk for mange gode innspill og svar :D

For å være ærlig har jeg mest lyst på en TRG 22 så hvis noen vet om en pent brukt en

tilsalgs send meg en PM :D

 

 

Sist jeg var innom Norsk Jakt sto det en i hylla der. Pent brukt så det ut som, med litt stash.

Mener prislappen var på midten av 20 tallet.

 

Tok det ikke på PM, kan jo hende andre leter etter TRGer :wink:

 

Hei.

 

Har prøvd å få kontakt med norsk jakt, men de er veldig opptatt med ny butikk..

Hva var det av utstyr på rifla? Kikkert? Tofot eller annet stash som du skriver:-)

Link to comment
Share on other sites

Kjøp Sauer 200 STR, enkel løpsbytte når den er slitt etter noen tusen skudd. Et slitt løp som har gått like mange skudd på en TRG22 kan man ikke bytte så lett til en rimeligere pris. Det vil ikke si at Sauern er billigere, men at Skytter organisasjonene her i skandinavia har rabattpris på sauern. I tyskland koster en Sauer 200 STR rundt 3000 euro, dvs ca. kr.25000 for bare rifla...se her http://triebel-shop.com/product_info.ph ... s_id=18021

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...