Jump to content

Treningstid i klubber


skyttsengelen

Recommended Posts

åpen trening for alle medlemmene er 6 timer over to dager. så har vi en dag med lukket trening for de som vil skyte mer program eller baneskyting, samt en kveld for veteranene i klubben som er mer sosialt. dette er da også 6 timer over to dager. tilsammen fire dager med skyting, (12 timer)

 

alt for lite...

Link to comment
Share on other sites

Mener du organisert trening? Klubben jeg skyter i har organisert trening en dag i uken. Da er det gjerne 1-2 timer med skyting, alt ettersom hva folk føler for. Om det skytes program er litt hipp som happ. Det folk vil. Ellers er det mulighet for å skyte utenom organiserte treninger.

 

Mvh Artillerist

Link to comment
Share on other sites

Halden PKs utendørsbane er "åpen" for medlemmene så og si alle dager untatt fra de første ukene i elgjakta. Vi vill holde oss med grunneierne som jakter.

Innedørs er det åpent hver torsdag mellom 18-21, ikke så veldig organisert, men det finnes mulighet for presisjon og for bruk av svingskivene for feks hurtigskyting.

Men ikke alltfor sjelden holder vi på lenger enn til kl 21, men det er da opp til de som har hand om nøkkeln til annlegget. Selv er jeg kvar så lenge det er åpent og når jeg har nøkkeln er jeg kvar så lenge noen vill skyte.

Link to comment
Share on other sites

Arendal Pk har trening 11 timer i uken på utebanen hvor 4 av dem er organisert med skyteleder.

Har hatt mye problemer med noen av naboene og klaging på støy så skytetidene er temmelig innskrumpet

i forhold til hva vi hadde før :(

Link to comment
Share on other sites

På inndørsbanen til Tromsø Pistolklubb trener vi tirsdager og torsdager kl.18-21

Det er opp til den enkelte om han/hun vil skyte program da vi har elekronikskiver

Praktisk gruppen trener på mandager fra kl.18- ?????

Ellers kan dem som har nøkkel til anlegget trene 24 timer i døgnet 365 dager i året.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...