Jump to content

Løpsskiftesystem? Remington.


Recommended Posts

Dette har sikkert blitt nevnt før men jeg lurer på:

 

Har en Remington 700..nåværende kaliber er 308win.

 

Ønsker en ording der jeg kan tilpasse løp. Og dermed bytte løp selv med handmakt helst eller med ett skruesysten av noe slag.

 

Noen som vet om dette lar seg gjøre og hvem som gjør dette? Noen som har erfaringer med det hadde også vært fint.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette lar seg gjøre. Løpsstikke og "skrustikke" tilpasset pipa (enkelt forklart)

Så kan du ha en drøss med piper, flere her inne som har dette. I tillegg bør du ha en som retter inn rekylklakken din, så sant du ikke bytter denne til en med pinne som er selvsentrerende.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette lar seg gjøre. Løpsstikke og "skrustikke" tilpasset pipa (enkelt forklart)

Så kan du ha en drøss med piper, flere her inne som har dette. I tillegg bør du ha en som retter inn rekylklakken din, så sant du ikke bytter denne til en med pinne som er selvsentrerende.

 

Hmm verktøy mere inviklet enn skrutrekker og slik holder jeg meg unna :oops: Er en smule klønete og eier ikke tolmodighet til slike inviklede ting :?

 

jeg har en slik muffe fra Heen, riktig nok i sauer, men mener han leverer til alle normale våpenmerker, da kan du bare skru løpet rett ut og sette i nytt på snaut minutt uten noen form for bruk av verktøy.

 

Hmm har du noe kontakt info til denne karen eller er Heen ett nick på forumet? Da dette hørtes aktuelt ut..Hva var prisen på den muffa til saueren? Kunne tenke meg en slik en også :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...