Jump to content

Perennia III m kick-off


Olympos

Recommended Posts

Hei,

 

Er nymedlem hos kammeret, så først hilser jeg pent på alle brukere :|

 

Er det noen her som har/hatt Perennia III med kick-off?

Har nettopp kjøpt en, og den skal være visst bra iflg mange ting jeg leste på nett, men erfaring er jo selvfølgelig noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Kammeret!

 

Du har kjøpt deg en meget god hagle. Har den ikke selv (enda), men en kamerat har den og er meget fornøyd... Kan jeg spørre om hvor du kjøpte den og hvor mye du måtte ut med? skal ha meg en slik selv nemlig og er på leit etter gode tilbud... (gjerne pm med svar)...

 

Uansett, du har skaffet deg en RÅ hagle!

 

Good shooting! ;)

 

Mvh

 

Skjellanger

Link to comment
Share on other sites

I hvilke situasjoner?

 

Dette er bare noe rælamikk som ikke har noe nytte overhode. Greit at den demper rekylen, men på jakt så har jeg aldri merka rekylen overhode. og på banen er det så vidt kick-off'n reagerer da man skyter med 24g.

 

veldig kjekk og ha vist man liker og pusse inni kriker og kroker.

Link to comment
Share on other sites

Og dersom man har problemer med skulderen eller nakke... Men dersom man kun bruker nittedal sport 24gram leirdueammo, så er det liten effekt. Men jeg kan informere om at jeg ALDRI bruker dem...

 

Jeg har selv testet kick-off... Trenger det egentlig ikke selv, men ser helt klart fordelen med det dersom man har skader eller smerter i og rundt rekylområdet... Jeg kommer til å kjøpe MED kick-off selv... Så får folk tro hva dem vil! :mrgreen: For vet det er en del som ikke liker den, og som mener at :forvirra: "mer rekyl = bedre og gøyere skyting"

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt den hos Beveren for 19.990, og veil pris skal være rundt 31 hos Schou.

 

Har jaktet over 25 år, men av en eller annen merkelig grunn fikk jeg intense smerter ved brystet i fjor. Drikker ikke, røyker ikke, har alltid hatt topp helse, så det var veldig overraskende. Legen konsulterte raskt at det var muskulært, og når jeg tenkte meg i etterkant så jeg en klart sammenheng -eller rettere sagt forverring av situasjonen- etter jakt. Tror jeg har hagla feil i visste situasjoner, slik at rekyllen havner feil sted. Så det er derfor har jeg kjøpt en med kick off. Gleder meg sinnsykt å prøve den på høsten.

 

Er Beretta fan, så da var det litt lett å falle for Perennia også da :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Til dere som lurer litt på Perennia

 

Nå har jeg skutt rundt 500 skudd på banen og kick off er absolutt ingen ulempe. Rekyllen er nok viktig for en god del jegere -den var det også for meg før- men med kick off er det klart mindre munnvipping. Skyter du rundt 3-4 serier hver gang du er på banen, vil du oppleve fordelen med engang.

 

Ellers kjennes hagla veldig kompakt og balansert. Om den er en evighetsmaskin vil tiden vise.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...