Jump to content

Bjørn skutt i Telemark


Husqvarna 1900

Recommended Posts

Litt synd syntes nå jeg. Er vel dokumentert snaue 20 sauer som denna har tatt og hvis en tenker på hvor liten prosent det er så en dråpe i havet. Og ingen vet hva denne ville gjort utover sommeren. Hvorfor ikke sette mer fokus på reven og ta ut masse der det hadde nok hatt en mye større effekt.

Link to comment
Share on other sites

Litt synd syntes nå jeg. Er vel dokumentert snaue 20 sauer som denna har tatt og hvis en tenker på hvor liten prosent det er så en dråpe i havet. Og ingen vet hva denne ville gjort utover sommeren. Hvorfor ikke sette mer fokus på reven og ta ut masse der det hadde nok hatt en mye større effekt.

 

Vel talt!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Tommy.

Men hadde ikke sagt nei takk til jakt på den, når det er bestemt at den skal tas ut.

Skulle gjerne hatt mye mer av bjørn og jerv jeg, fordi jeg ønsker å jakte på dem. Hunden min er tilpasset å jakte på dem. Gaupe har vi mye av så den er grei.

Ulv vil jeg ikke ha, fordi jeg jakter med hund.

Bønder vil ikke ha rovdyr i det hele tatt for de driver med sau.

For byfolka så er alt greit for de er har ingen av "våres" interesser i skogen likevel. Og da er det lettere å være for enn imot rovdyra.

Rev skyter jeg for min egen del, fordi det er moro, og fordi jeg og hunden liker å jakte på dem.

At reven tar småvilt og rådyrkje bryr jeg meg ikke om, fordi jeg jakter ikke på disse lenger.

Men det burde bekymre småviltjegere og jaktutleiere mer at det nesten ikke er småvilt og rådyr igjen mange plasser.

De burde absolutt skyte mer rev og små-rovdyr, for sin egen interesse og vinnings skyld.

For det er sånn vi tenker alle sammen

Men de gidder ikke det engang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...