Jump to content

"Stippling" av SVI grep


blundby

Recommended Posts

Bruker tape, slet tidligere med at den ikke festet ordentlig på "nettskjæringen" på grepet, men plukket løs selve grepet, avfettet nøye med Zalo og varmt vann (maks ut av springen ~60°C). Brukte føner for å få tapen myk nok, og la lynlim med litt gummi i langs kantene (Cyano Acrylat med litt gummi, samme som RC-gjengen bruker til å lime dekk og felger). Når den var tørr, så mettet jeg jeg kantene rundt tapen med lim av samme type. Gjorde det i flere omganger. Nå sitter tapen godt, og det ser ok ut. Tapen fikk også litt ekstra forankring i at det ikke var hull til skruene i grepet i tapen, og når tapen var limt på, og jeg skulle montere metalldelene igjen, så skar jeg kryss der skruene skulle være, og lot tapen komme i klem med skruene.

 

http://www.dawsonprecision.com/ProductDetail.jsp?LISTID=80000E10-1289490863

NEW-206.jpg

 

Amainhobbies leverer til Norge, og varen kommer på under en uke:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/167_1625/products_id/37065/n/Bob-Smith-Industries-IC-2000-Black-Rubber-Toughened-CA-1oz

 

Kjøpte lim

Link to comment
Share on other sites

Bruker griptape, (standard skateboard).

 

Jeg har derimot slipt ned all nettskæring på grepet og sidene, samtfjærhus. (fine rene flater, og et smat grep)

Da regner jeg med at tapen sitter ok.

Har overlapp over fjerhus til grepet, da gripptape på fjærhuset har hatt en tendens til å løsne.

(regner med at det blir epoxy, og "sort" snad på fjærhuset).

 

Men har du SVI - > nytt metall grep med ferdig tape fra SVI :)

Koster sjorta :(

 

EO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...