Jump to content

Hjelp til gave!


Andreasv

Recommended Posts

Hei folkens!

 

Dette kommer nok til å høres ut som totalt idioti, men jeg trenger hjelp :oops: Fattern har bursdag snart, tidligere snakka han om ett våpen han hadde vært å sett på. Dette skulle være en eller annen form for systemvåpen for fine kalibre. 22 lr, og opp til 222 ev 223. Det skulle etter sigende være ulike alternativer. Dette våpenet skulle også være billig rundt 4-5 tusen.

 

Mitt problem er jo at jeg ikke øsnker å intervjue gubben om dette våpenet nå før bursdagen, jeg vet heller ikke hvilken butikk han var innom så jeg står litt fast.

 

Har prøvd å søke litt her, å rundt på nettbutikker. Men veit ikke helt hva jeg leter etter.

 

Håper noen kan komme med tips i sakens annledning. Hva kan dette være?

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Det hørtes ikke helt realistisk ut. Kan det hende at det er Sako Quad han tenker på? Denne har jo ikke mulighet for 222/223, men bortsett fra det så er det ikke langt unna. Prisen ville i så fall bare være for et kaliber. Man må fremdeles betale ekstra for ekstra løp.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte som Palinder. Sleit med å finne ett våpen som kunne klare å takle alle disse kalibrene. Er det mulig å få ett våpen med randtenning til å mestre sentertenning??

 

Gubben skal bruke våpenet opp til rev så cz er nok ikke ett dårlig alternativ.

 

Tusen takk for raske svar!

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...