Jump to content

Hyggelig svensk våpenbutikk nær norskegrensa?


Hassel

Recommended Posts

Kilo grensen på våpen er en frakt begrensnig på fly.

For import av amunsijon er det en egen importilatelse som gjelder. Tok inn mer en 100kg ammo edtter jul :D

Men det er våpnehandler jeg er på utkikk etter.

 

hvilken butikk er det som ligger i Torsby?

Link to comment
Share on other sites

Om du kjører litt forbi Charlottenberg og Arvika, svinger litt sørover så finner du et sted som heter Grums. Våpenforretningen der heter Bofab og har innimellom greit utvalg av våpen. Kjører du fra Ørje så er det E18 "straka vägen". Reklamerer vel med at de er Värmlands største, men . . . . .

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe brukte våpen ja

 

Det går an å finne skjeldene, brukte skatter bak hvelvdøra hos Jarnbolaget i Torsby.

Jeg "fant"en Sako 995 i kal 30-06 for et par år siden,rifla var etter et dødsbo og hadde stått i hylla i LANG tid,det viste seg att org. kartong og allt av papirer fulgte med.Rifla var nærmest i ny skikk, ble min for 6500 Svenske :shock: .

Er stadig innom på vei til Eksherrad.

Men Hassel det er langt mellon Rugere :lol:

 

Morten

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Jeg skal kjøpe brukte våpen ja

 

Det går an å finne skjeldene, brukte skatter bak hvelvdøra hos Jarnbolaget i Torsby.

Jeg "fant"en Sako 995 i kal 30-06 for et par år siden,rifla var etter et dødsbo og hadde stått i hylla i LANG tid,det viste seg att org. kartong og allt av papirer fulgte med.Rifla var nærmest i ny skikk, ble min for 6500 Svenske :shock: .

Er stadig innom på vei til Eksherrad.

Men Hassel det er langt mellon Rugere :lol:

 

Morten

995?Var nytt for meg..Hva er det for rifle?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...