Jump to content

Import av Oxpho Blue?


Recommended Posts

Hei :)

Jeg begynte nylig med kaldblånering av en airsoft AK med ståldeler, og er svært fornøyd med resultatene så langt :) Til nå har jeg brukt kaldblåneringssett av Birchwood Caseys, som jeg kjøpte over Ebay (relativt dyrt). Etter hvert har jeg innsett at jeg kommer til å trenge en del mer blåneringsvæske, og da tenkte jeg at jeg likegodt kunne "oppgradere" til Oxpho Blue av Brownells, ettersom at denne generelt regnes som en del bedre (og billigere per. liter). Da jeg skulle bestille ca. en halv liter fra Brownells innså jeg brått at dette produktet ikke kunne sendes til Norge pga. farlige kjemikalier :evil:

Har kontaktet dem for å høre om dette kan ordnes likevel på en eller annen måte, men jeg tenkte jeg likegodt kunne høre om man kan få tak i Oxpho i Norge også? Så langt har jeg ikke funnet Oxpho andre steder enn Brownells, men kanskje dere vet om norske importører?

Oxpho Blue: http://www.brownells.com/.aspx/pid=1072 ... uct/16-oz-

 

Hvis det viser seg å være vanskelig å oppdrive, har jeg vurdert å prøve meg på salpeterblånering ;)

Alle kommentarer er svært velkomne :D

Link to comment
Share on other sites

Kaustisk blånering er ikke helt aktuelt nei, men "niter-bluing" virker svært overkommelig :)

Dessverre ser det ikke ut til at Midway har tilgang på Oxpho i det hele tatt. Jeg er vel kanskje bare litt "vanskelig" her, ettersom at midway generelt har et flott utvalg av kaldblånering :lol:

Tenker likevel at Oxpho vil passe meg en del bedre, men takk for innspillet :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...