Jump to content

Avtrekkstuning i Oslo området


blundby

Recommended Posts

SVI "Sight tracker" .40 kjøpt på Capsicum for noen år siden. Veldig fornøyd med våpenet men ikke helt 100% med avtrekket. Er det børsemakere som er gode på det innen rimelig kjøreavstand fra Oslo? I tillegg låser det seg i bakre stilling iblant når jeg har 1 skydd igjen i magasinet.

 

Har også en P7 som knirker litt i avtrekket...

Link to comment
Share on other sites

Olav på pvas er vell en av få, som har magien på cz avtrekk så vidt jeg vet, brukt de selv... annbefales :-)

 

Trådstarter spør om avtrekksjobb på en: SVI "Sight tracker"

 

Det er vel ikke en CZ ?

 

For øvrig er det slett ikke alle av Olav`s jobber som er noe å skryte av ...

Link to comment
Share on other sites

Har fått høre XXL på Sandvika bruker en veldig bra børsemaker men aldri brukt han selv

Jeg har snakket med ham tidligere og han virker som en hyggelig kar... Har også hørt mye positivt om ham, derfor jeg tok kontakt med ham... En av hans spesialiteter er vist nok avtrekk... Han virker til å ha meget god peiling!

Link to comment
Share on other sites

En av hans spesialiteter er vist nok avtrekk... Han virker til å ha meget god peiling!

 

På pistoler eller avtrekk generellt?

Jeg ville ha funnet en som "kan" pistoler.

Capsicum brukte/bruker forøvrig Bakern til å se over SVIen og er ett trygt valg.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Nå er jo rugere perfekte i utgangspunktet...

Men jeg har store planer om å få sendt ham til tyskland for kursing hos Shotgun Boogia, når det gjelder ruger SA revovlere, LA rifler og 1897 hagler...

Han har gjort en del småjobber for meg, og jeg er meget fornøyd. (Valmet petra, Valmet m76, HR 1871, Marlin 1895, Browning Auto 5...)

Link to comment
Share on other sites

SVI "Sight tracker" .40 kjøpt på Capsicum for noen år siden. Veldig fornøyd med våpenet men ikke helt 100% med avtrekket. Er det børsemakere som er gode på det innen rimelig kjøreavstand fra Oslo? I tillegg låser det seg i bakre stilling iblant når jeg har 1 skydd igjen i magasinet.

 

Alle SVI som er solgt av Capsicum har vært hos Bakeren, så om avtrekket ikke er bra, burde du ta en telefon til han eller Flemming på Capsicum.

 

For øvrig er det slett ikke alle av Olav`s jobber som er noe å skryte av ...

 

Hva mener du ?

Link to comment
Share on other sites

Da sender jeg den til baker'n. Spørsmålet er om det ikke er bra nok..det vil si at det bare er jeg som er sær (og det er jeg på avtrekk a alle fall).

 

En annen sak. SVI'en ble levert med griptape. Det løsnet etterhvert og ble stygt så jeg tok det av i går. Lurer på om jeg skal "stiple", dvs lodde grepet kornete (fikk det gjort på para skjefteplatene mine før og det ble bra. Noen som har erfaringer med det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...