Jump to content

Kva haglpatroner kan nyttast i kombi med samanlodda løp?


Linduvarri

Recommended Posts

Hei,

 

kan eg bruka hevi-shot/high density shot frå Remington i ein kombi med samanloda rifle/hagleløp, og i så fall, bør boringa vera halv eller mindre i hagleløpet? Kal. 20/76 og nyare våpen.

 

Kva alternativ kan evnt nyttast? Hagleløpet vil bli brukt til alle typar småvilt, men hovudvekta blir på rev/rådyr. Og då vil eg ha noko som verkar like godt eller betre enn bly. Så mange skot i året blir det nok ikkje, men vil ikkje ta sjansar på å øydeleggja løpa. På førehand takk.

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Jeg har surra med det samme spørsmålet:)

 

Rem wm hd er jo vanskelig å oppdrive så utvalget er jo litt magert, hvis du ikke skal jakte i Sverige da. Også er jo bruken av hd i lodda løp omdiskutert.

 

Typen jeg har mest trua på er Kent TM som er å få i 3 og 5 i 20/76. Spredde mest av de jeg har testet og kommer i tester veldig godt ut i forhold til høy utgangshastighet. Haglene er litt sprøe, men ikke så sprøe som vismut. Ved testing med tang har de en tendens til å sprekke, bly er seige og blir bare flate mens vismut synes jeg smuldrer opp.

 

Ikke skutt noe større enn tiur og en rev med de, men det har i hvertfall fungert etter intensjonen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...