Jump to content

Mossberg Maverick. Noen som kjenner denne???


sportsman500

Recommended Posts

Jeg hadde en slik. Grei hagle, men i det billige segmentet. Fungerte 100% alltid. Du bør ikke betale mye for denne, jeg vil si maks 1000. Fikk aldri solgt min en gang.

Litt skuffet over ekstrautstyrsmulighetene til denne. De er ikke i nærheten av andre Mossberg modeller. Alt i alt ei god hagle, men den kom litt til kort hos meg.

 

Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i det med prisen. Den bør ikke være over 1000 dersom det skal være et godt kjøp. Det er en børse du neppe klarer å slite ut med vanlig bruk. Vær oppmerksom på at de børsene slarker og bråker som fy. Du vil oppleve det når du tar i våpenet. Det skal være sånn merkelig nok...

 

Når det er sakt trodde jeg at alt av Mossberg 500 utstyr går på Maverick'en. Løp er jeg veldig sikker på at går om hverandre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har denne, synes den er helt grei. Jeg ville ha en hagle med syntetisk stokk, og synes det var dumt å ha to OU hagler i skapet, så da ble det en billig-pumpe. Funker flott selv om den bråker, jeg har jo hørselvern på uansett. Men kan kanskje skremme fugl hvis du er skikkelig uvørn i skogen.

 

Det er kanskje lite ekstrautstyr til den, men skal du ha en zombie-forsvars-hagle, så bør du kanskje gå for en 500?

 

+ Den tåler vel omtrent alt?

+ Den har choke (uten at jeg kommer til å gidde å bytte ut den 1/2 som er der..

- Den er lang (71cm løp!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...