Jump to content

Sako Optilock søkes!


Polardego

Recommended Posts

Noen der ute som vet om hvor jeg kan få tak i Optilock? Noen butikker i Norge som har? Utenlandske? Det virker dessverre som om Schou har tatt permanent sommerferie(noen som ble overrasket?). Skal brukes på en Sako 75 Varmint i 6,5x55 på en kikkert med 56 mm objektiv og 30 mm mellomrør.

 

Har hatt rifla i to måneder snart og venter fortsatt på montasjer :evil:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har du prøvs J&F i arendal???

Jeg skal dit i morra, kan sikkert rote litt i kassa til stian (våpensmeden) hvis du oppgir om det skal være rustfri eller svart. Er det medium eller high du trenger???? Jeg har medium på min T3 varmint, og Leupold med 50mm linse, og det er bare 1,8mm klaring mellom løp og kikare.

Link to comment
Share on other sites

Du får selge børsa til meg da vettu :lol::lol:

 

Har rustfri liggende om du blir hjulpen med det? evt du kunne fått lånt de til du får skaffet blånert

 

Takk for tilbudet, men venter til jeg finner blånerte :)

 

Har du prøvs J&F i arendal???

Jeg skal dit i morra, kan sikkert rote litt i kassa til stian (våpensmeden) hvis du oppgir om det skal være rustfri eller svart. Er det medium eller high du trenger???? Jeg har medium på min T3 varmint, og Leupold med 50mm linse, og det er bare 1,8mm klaring mellom løp og kikare.

 

Tror jeg må få for høye da. Er veldig takknemlig hvis du kan rote litt hos smeden :D

Link to comment
Share on other sites

Du får selge børsa til meg da vettu :lol::lol:

 

Har rustfri liggende om du blir hjulpen med det? evt du kunne fått lånt de til du får skaffet blånert

 

Takk for tilbudet, men venter til jeg finner blånerte :)

 

Har du prøvs J&F i arendal???

Jeg skal dit i morra, kan sikkert rote litt i kassa til stian (våpensmeden) hvis du oppgir om det skal være rustfri eller svart. Er det medium eller high du trenger???? Jeg har medium på min T3 varmint, og Leupold med 50mm linse, og det er bare 1,8mm klaring mellom løp og kikare.

 

Tror jeg må få for høye da. Er veldig takknemlig hvis du kan rote litt hos smeden :D

 

1" eller 30mm

Link to comment
Share on other sites

Noen der ute som vet om hvor jeg kan få tak i Optilock? Noen butikker i Norge som har? Utenlandske? Det virker dessverre som om Schou har tatt permanent sommerferie(noen som ble overrasket?). Skal brukes på en Sako 75 Varmint i 6,5x55 på en kikkert med 56 mm objektiv og 30 mm mellomrør.

 

Har hatt rifla i to måneder snart og venter fortsatt på montasjer :evil:

Du har PM. event. ring meg på 91688936.

Link to comment
Share on other sites

Hei Polardego!

Vi satt nok i samme båt vi to. Kjøpte meg en Zeiss Victory 3-12X56 på messa i Bardu i juni og fikk samme problem som deg da vi har Sako 75 og da Schau har overtatt Sako tror jeg at "velvilligheten" til å yte kundene service har gått ned. Det var noe annet med den forrige importøren. Men fortvil ikke, det finnes et firma i Arendal med kanon service- Jakt&Friluft. Ringte de en mandag og la frem problemet mitt og en meget hyggelig mann i andre enden sa at han skulle sende meg en Leupold montasje til Sako 75. Dagen etter lå den i postkassen med vedlagt faktura. Pris noe over kr 800. Har skutt noen hundre skudd med den og kikkerten sitter som støpt.

MVH

Storjeger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...