Jump to content

Hvor burde jeg kjøpe våpen og ammunisjon?


hilux master

Recommended Posts

Hei

jeg skal snart innvisterer i er nytt våpen, tikka t3 hunter 270win er det jeg vurdere :D

Jeg er stor fan av xxl når det gjelder ammunisjon, men bare dårlige erfaringer derfra når det gjelder våpen

Når jeg kjøpte mitt første våpen der så var det bare trøbbel....

 

Bor i oslo området så hvis noe vet om noen bra steder å kjøpe våpen eller som kan overbevise meg om å kjøpe på xxl så hadde jeg hvert veldig fonøyd:)

Gjerne nettsider ;)

Link to comment
Share on other sites

Tja, etter min erfaring har XXL et meget snevert utvalg av noen få utgaver våpen og ammunisjon. Disse er ofte billige pga at XXL er en stor kjede. De er imidlertid nesten alltsid utsolgt for standardvarer og "får inn nytt i neste uke" Det er sikkert mange flinke folk som jobber der, men jeg tipper de som jobber på xxl tjener minst av alle som selger våpen, og dette gjenspeiler seg i tjueåringer uten mer kompeanse enn vi forbrukere må kunne forvente. Jeg tror XXL er gode på å selge, men de ikke har så mye peiling. De tar kun inn det de tjener mest penger på. Vet du hva du skal ha, og XXL har dette, er det okei å handle der. Men still et litt avansert spørsmål om noe som ikke gjelder pris på en ny Wheatherby eller Silma, så skjønner du hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Magne Landrø! En skikkelig faghandel. Og de har gode priser. Sist jeg kjøpte Eley Bismuth haglepatroner kostet det 23 pr skudd hos XXL, Landrø tok 20 for identisk patron. Èn ting er prisen der og da når du skal ha våpen, men tenk på at du evt. skal ha service i etterkant hvis noe skulle skje. Dèt får du hos Landrø. Jeg har utelukkende positive erfaringer med den butikken!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...