Jump to content

Boydstokk, leveringstid?


barerobert

Recommended Posts

Det som tar tid, er når det kommer til Norge.

Dette er skumle greier, og enkelte tollere blir handlingslammet.

(Du har mest sansynlig forårsaket en 4 ukers sykemelding for vedkommende som skulle tolle din pakke. Du har egentlig bare deg selv å takke)

Er vel noen her på kammeret som fikk beskjed om å vise til tillatelse fra politiet til å kunne importere slike våpendeler.

Det ordner seg alltid, men det tar så jæ**** lang tid. Iriterende.

 

 

Vi gleder oss til å se prosjektets fremgang! :D

Jeg beddet min Boydstokk til min Brno Mod 2 (Fra '66) igår.

Moro å flikke litt på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Det var ei usansynlig lang tid det derre..... Det lengste jeg har ventet på en pakke derfra er 13 dager fra jeg bestilte til den kom - det kjappeste er 6 dager - bestilt en torsdag mottatt en onsdag. Men sporingen som du får opp er nok rett - når den forlater Chicago så går den rett til Europa. Flaskehalsen er når den ankommer Norge. Effektiviteten er litt "annerledes" enn ellers i den vestlige verden og ting tar tid (TTT). Men at det skal ta 4 uker høres rart ut. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt sporingsnummeret med på et posthus og fått de til å søke etter den. Det kan jo hende den ligger en plass uten at du har fått melding om det. Håper det ordner seg for deg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...