Jump to content

Noen som tar på seg lading av effektiv reveammo i 308w


pirkaa

Recommended Posts

Har oryx og den fungerer den. MEN har lyst til og prøve noe som virkelig slukker lyset momentant. Har skutt noen rever med en 223 jeg lånte med v-max og der var det rett ned. derfor jeg har lyst til og prøve denne type kule i 308 hvis det gir samme effekt da.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dere retter vel muligens dette til meg som bestemte meg for og hjelpe ham med en kombinasjon for og sprenge rev ! Nå vil jeg pressisere at jeg tar ikke på meg lading til andre eller til meg selv og min sønn pluss noen naboer og venner og et par aktive i laget uten at jeg mener jeg utsetter dem for fare . De som kommer og spør om jeg kan lade noen skudd hjelper jeg som regel og de stoler på det jeg gjør men klart det er explosiver men likevel. Etter lang og stor aktivitet innen skytesport i flere 10 år innen DFS ,håndvåpen og jakt og attpå til en sønn som skyter enda mere nå sitter jeg så mye bak en av pressene så derfor er jeg ikke intr. og ta store partier utenom . Vet bare at jeg passerte 270 000 skudd på siste Dillon-pressa for flere år siden og før der aner jeg ikke . Har iallfall aldri hatt noen patronfeil så langt og håper selvsakt ikke det vil skje heller . :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...