Jump to content

jaktfelt hedemark


pettern

Recommended Posts

  • 2 months later...

NJFF SKAL NÅ SATSE PÅ JAKTSKYTING. hmm ja nå ble jeg spent gitt,har enda ikke sett stort til noe som kan kalles satsing enda og jeg har hørt at dem skal satse i flere år. uten gode lokallag som gjør det meste av jobben så er jeg pessimistisk til satsinga.for det første så må det mer inntresse fra fylkeskontoret på dekking i forkant av stevner og ikke minst få ut reultater og bilder osv før det har blitt nytt år. nei nå må alle si fra og legge seg i sælan skal vi høyne ant deltagere og rekrutering til skyting,og spesielt på elgskyting.lokallagene må få inn gode intreserte folk i skytter utvalgene som lager gode stevner og gjør det attraktift og byne med mer aktift skyting..Og om vi skal ta med ei strofe om "bladet" våres som vi alle må være med og betaler på så er det vel snart på sin plass med mer dekkning en det som dem er pålagt og sette av til spalteplass.om dette ikke bedrer seg så synes jeg njff kan innføre en diffrensiert kontigent med og uten bladet.evt en egen kontigent som gjelder konkuranse skyting.

Link to comment
Share on other sites

Trenger tid for å få god sats, det vet alle i hedmark.

Er veldig enig med deg Petter`n

og en diffrensiert kontingent støtter jeg også, dette bladet Jakt & Fiske går egentlig rett i søpla, så her kan man spare et tre eller fem om man fikk velge, HJFF blekka har jeg enda ikke sett, jeg er hovedmedlem i Løiten JFF, men redaksjonen på Elverum er bare glade for å få inn egen fylkeskontingent som det ble sagt for en del år siden skule være med å finansiere blekka.

 

Skyteaktivitetene i Løiten er mangfoldige og gode, men så har de gode skytefasiliteter også da

Link to comment
Share on other sites

har prata litt med knut arne gjems om ting,og tror han kan få mer fart på ting retta inn mot skyting.om vi fikk med flere av den almindlige jeger på diverse skytter konkuranser i distriktet så vil deltagelsen fort gå betraktelig opp.opplyse om pliktskudd og når ting skjer og hva det går ut på er viktig da vi hedemarkinger er nok litt trege.fylkeskontoret har jo egen avis for hed fylke som kunne vært brukt mer inn mot skyting,dem ynder og si at fylket er det som har flest skyttere i noge og da er det kansje på sin plass og dekke mer inn mot di tinga om og aktiviteten skal opp. håper vi får til en jaktfeltkarusell her neste sesong,dette vil øke intressen da det blir mere trekkepremier og og innføring av storvilten som alle stevner burde ta en titt på.ska vi få med flere jegere så må vi bruke mer av storvilt papp ov vi skal lykkes vil jeg annta. for og ta det med storvilten så er det tenkt og bruke min 2 skiver av storvilt med poengskive som det legges sammen poenga på og det kåres den beste jeger og sporter på stevne.det kan også brukes som skille poeng på stevne ve likhet på treff.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...