Jump to content

Tråden om overprisede produkter til salgs.


Mr.Polar

Recommended Posts

Jeg tenkte at man kunne ha en tråd som er det motsatte av hva røverkjøp og gode tilbud tråden er,men jeg vet ikke hva jeg skal kalle den?

Forslag??

 

Å siden jeg starter den,så vil jeg legge ut noe som jeg synest er helt horribelt..

Her er en som selger litt div våpengreier pga han har solgt sitt våpen..

Greitt nokk det,men så er det denne kikkerten han har

51_152292125.jpg

S&B 3-12x56 Classik til 3000.-

Med dem skadene der så er den ikke værdt noen ting i mine øyne..men det er sikkert ikke alle som er enig med meg.

Nå skriver han at den har fungert upåklagelig i hans eie. Det kan så være..jeg hadde ikke kjøpt den for 500.- engang..hadde du?

 

Så er det opp til andre brukere å fylle på med linker på overprisete produkter til salg :)

Link to comment
Share on other sites

Kikkerten kan være OK optisk, sjøl om den har denne skaden ytterst i røret. Fordelen med alu, kontra stål, er at det kan gi etter, og få en bulk, før en får skade på innmaten.

 

Når kikkerter får såpass hardhendt behandling, hender det at biter av mattlakken innvendig flasser av, og legger seg som svarte flekker på linsene.

 

Jeg ville nok ikke kjøpt den, før jeg hadde hatt den til grundig sjekk.

 

 

NB:Vi har vel også "Dagens annonse på finn.no" og "Dagens Finn-funn" under OT, der er det vel en del overprisede produkter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...