Jump to content

American Guns


tools

Recommended Posts

Han eieren var jo ganske klar på at D.E. ikke var hans favoritt heller.

Bare jeg som syntes at noen av "konfliktene" virket vel oppkonstruerte, feks når han skulle gravere ble det tilfeldivis filmet veldig nære, da han "skrensa" litt. Ellers så var det forfriskende og se programmet!

 

STIG:)

Link to comment
Share on other sites

Bare jeg som syntes at noen av "konfliktene" virket vel oppkonstruerte, feks når han skulle gravere ble det tilfeldivis filmet veldig nære, da han "skrensa" litt.

 

Nei, du har heilt rett. Dette er eit utruleg irriterande moment med dei fleste Discovery-seriane. Idiotiske og oppkonstruerte konflikter samt meiningslause (og korte) deadlines går igjen overalt.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er en interessant serie der de lager mye spesielle våpen. Jeg er enig i at det er litt dumt å gravere initialene på våpen uten godkjenning av eieren og det er det for såvidt noe han er blitt kritisert for en god del for på visse forum. Men nå det er sagt så er jo kanskje det noe eieren kanskje bør opplyse om på forhånd istedenfor å la ham få frie tøyler...

 

Det må være gøy for han å fly rundt i helikopter å kjøpe og selge dyre våpen til flere titusenvis av dollar i cash og kanskje legge inn et pund med sølv på toppen av pengebunken så ikke vinden tar pengene :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...