Jump to content

vortex


drever69

Recommended Posts

etter 2 votex kikkerter i huset. og brukt dem en stund så kan jeg si.. kjøp noe annet.

man merker godt at det er kina produkt. dårlig opptik og utrolig dårlig holdbarhet.

 

kikkertet sikten skrudde av seg sjøl og hånd kikkerten ble skeiv etter en et par månder.

Link to comment
Share on other sites

@ lovebunny:

Hvilke Vortex er det snakk om, de har mange "linjer" av kikkerter i forsjellige prisklasser.

Jeg har en Viper R/T 8x28 Tactical, og den er jeg fornøyd med, bortsett fra at det kunne ha vært mere motstand i "leddet" mellom rørene.

 

STIG:)

Link to comment
Share on other sites

at de billigste kinakikkertene deres kan være noe rakkel tviler jeg ikke på.

 

det jeg derimot vet er at du får mer optikk for pengene enn noe annet merke. ny vs ny vel og merke.

 

razor hd kikkertsiktet feks er kvassere optisk enn SuB PMII og IORs toppsikter. til flere lapper lavere pris.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da var kikkerten i hus,testet noen dager og er veldig fornøyd god i skumringen og skarp og fin i kantene :D Dette blir helt klart min nye følgesvenn på jakt,turer osv,var en kompakt kikkert syntes ikke den var så svær heller,så langt kan den anbefales på det sterkeste :) er en vortex vulture 8x56 hd så får tiden vise er jo god garanti på disse så den skal bli hardt testet ut i tiden som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hard test av kikkert er vel mye bruk i all slags vær over tid. Mye vær varmt og kaldt samt mye nedbør så får man vel ett ganske ok resultat etter 6mnd.

 

I tillegg å bruke den i alle former for lys for å se hvordan optikken håndterer dette.

 

Lykke til med kikkerten, håper du kommer med "objektive" erfaringer underveis. Veit det er mange som lukter på det merket, men er litt reservert. Vi trenger brukererfaringer.

 

Andreas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har nå hatt kikerten i bruk en stund å må si jeg er kjempefornøyd :) har hatt noen kikkerter før, men denne slår alle,god i skumring er klar som bare det,kansje litt trang men det venner en seg til,denne annbefaler jeg alle som skal ha kikkert i den prisklassen.Var redd den var for stor til mitt bruk men den blir min nye følgesvenn på turer :D God garanti også,virker kjempesolid også,løp å kjøp folkens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...