Jump to content

Walther GSP, rimelig?


CCOB

Recommended Posts

Miss forstå meg rett, når jeg sier rimelig mener jeg under 10.000, lar dette seg gjøre?

 

Jeg har nå betemt meg for at det blir en Walther GSP er en verdig erstatter til min Hammerli som jeg har i dag, jeg har sett litt rundt og funnet ut at Hammerli eies i dag av Walther, og det er flere spekulasjoner rundt om på nettet om at Walther lager hammerlien dårligere for det er mange som har hatt problem med dette våpenet. Jeg ser på nettet at disse koster CA 14 - 15 000.- og jeg har beregnet max 10.000 så jeg har sett mot utlandet, og der ramlet jeg over en side:

 

https://www.ssl-id.de/waffe.net/dispite ... 51b5ccde82

 

Jeg syns 790 euro er overlevelig, nå vet jeg at jeg kan plusse på 2000.- dersom jeg tar det hjem i posten CA. men jeg vurderer en tur til Tyskland neste år så da kan jeg faktisk ta den på turen? er det noe jeg må passe på? enten jeg får den i posten eller om jeg tar turen?

 

Eller lønner det seg og finne en forhandler i Norge?

 

Takker for all hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns 790 euro er overlevelig, nå vet jeg at jeg kan plusse på 2000.- dersom jeg tar det hjem i posten CA. men jeg vurderer en tur til Tyskland neste år så da kan jeg faktisk ta den på turen? er det noe jeg må passe på? enten jeg får den i posten eller om jeg tar turen?

 

.

 

Ser den ligger under bruktvåpen, er ikke sikkert den er der når du kommer til neste år :roll:

 

790 euro x ca 8 (som euroen ca står i) betyr at du må legge til norsk mva uannsett 8)

Link to comment
Share on other sites

det er en kar i hemnes som reklamerer på finn som pleier å ha gsp inne.. våpenbua eller noe mener jeg å huske.

 

Hvis det er han fyren fra He.....s du mener, skal du / dere holde dere jæv....g langt unna :!::!::!:

 

Han er særs god til å love gull og grønne skoger, men å holde det han lover, har han vel aldri gjort til nå :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...