Jump to content

Stokk til Anchultz 1516?


Jonas.L

Recommended Posts

Hvet noen hvor men kan kjøpe stokker til disse riflene 22 Mag?

 

Hadde vært artig og se hva som er tilgjengelig rundt forbi.

 

Helskinne med "tilt" til 11mm spor og "1" kikkert er det og oppdrive noe sted?

 

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette fordi kikkerten jeg har nå er skrudd max opp og da går

skudde midt i på 50m 3strek 100m og siste 5 strek på 130m med 32X forstørrelse.

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke funnet noe særlig på amerikanske nettsider, kun halvfabrikat. Det er vell kanskje bedre og gå til en av norske.

rafdal, vågsland, bredvold, magne åfløy, gujord, tyristubben, ragnar hansen og sikkert flere. En ser at mange av dem er dyre.

Du får bla litt på hjemmesidene deres. Det ser ut til at ragnar hansen og magne åfløy har priser en kan leve med, om en ikke bruker opp alle alle penga på julemat og julegaver da.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, ønsket mitt ligger litt i GSR segmentet, men ønsker primært sett en stokk som er

litt mere Mod. 64 ,enn classic Anchultz.

 

Kommer aldri til og bedde den jeg har siden samlingene nå (med middels dårlig skytter :wink: )

ligger på under 10mm på 100m. Trodde nesten ikke det var sant når jeg hadde kjøpt børsa,

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Link to comment
Share on other sites

Børsa går så det griner, men TNT var litt variabel i ene eska, sjøt en serie med 2skudd i samme hullet og 2 fluer 3 cm. diagonalt opp og nedenfor sentergruppen.

 

Artig våpen og den går som bare rakker`n, men vi får se hvordan den takler tempraturforskjeller i de svenske skoger i Desember :wink:

 

 

Skal prøve CCI GP etter hvert for og sammenligne den mot FMJ og TNT i pressisjon.

 

Virker som jeg heller mot og kjøpe blind emne stokk og tilpasse hos doktor`n som løsning.

 

Mvh

 

Jonas Lunde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...