Jump to content

Blaser eller Beretta?


Lasse gutten

Recommended Posts

Har forlenget hagla min en del, men virker som kroppen ikke vil gi seg med å vokse i armene og høyden!!

 

Har en Beretta 686 Spesial og syntes det ikke passer seg å forlenge den mere, siden jeg tror den vill bli stygg! pga stokken vill miste det pene mønstre!! :winke1:

 

 

Så jeg har bestemt at kommer bare til å bruker den på jakt framover. Jeg skyter veldig mye konkurranse også, så trenger en børse som er lang nok til meg å passe godt til meg!

 

Har bestemt at jeg skal endten ha Beretta 682 sporting eller Blaser F3 siden jeg passer best til disse to haglene :mrgreen:

 

Men nå lurer jeg litt da?

 

kan dere komme med noen "for" og "mot" argumenter på hver av børsene! :smile:

 

vil gjerne høre om deres histore rundt disse børsene ?

 

Hvem skal jeg velge????????Hjelp

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Et velment råd:

Hvis du kjøper en hagle i den klassen før du er utvokst antyder det at du har mer penger enn vett...

Du er bedre tjent med å kjøpe en rimelig brukt trap- eller sporting-hagle og bruke den de neste fem årene. Så kan du selge den og få igjen tett på det du betalte for den når du skal investere i superhaglen du skal ha resten av skytterkarrieren. Og når den tid kommer er der sikkert flere nye fancy konkurransehagler som er kommet på moten, så du har mer å velge i.

 

Forøvrig, ad valget mellom F3 og 682, der ville jeg hatt problemer :forvirra:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...