Jump to content

Drivjakt på villsvin i Polen - anbefalinger?


Kiwi

Recommended Posts

Vurderer å dra på en drivjakt nå på tampen av året. Lurer imidlertid på hva slikt havner på når alt kommer til alt?

 

Ser at man også kan dra på slik drivjakt i Spania. Har noen her forsøkt det?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg drar på tur i morgen :D

Den turen har så langt kostet med fly og alt 18000,-

Der nede er jeg forespeilet og betale litt euro i driks og kjøre penger. Ditt jeg skal er det fri avskytnig av villsvin,rådyr kalv og gjeit og hjort kolle og kalv.

Så regner med at turen kommer på litt over 20000,- når alt er i boks og jeg er hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Du vil nok realistisk sett havne litt i underkant av 20 000,- kr. alt inkludert for en drivjakt i Polen. Det oppereres med to former for betaling. Du kan enten betale en fastpris for jakt og det du skyter, havner ofte rundt 12 - 13 000,- kr. Da skyter du det som kommer av lovlig vilt, alt er inkludert. Alternativ to er å betale bare for jakt, overnatting og forpleining på forhånd, for så å betale for det du skyter etter prisliste. Drivjakt på prisliste ligger rundt 6 000,- kr. + trofeavgifter for en tredagers drivjakt. Flybilletter og transfer flyplass/reviret kommer i tillegg for begge alternativene.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er din første tur.IKKE DRA PÅ DRIVJAKT PÅ VILLSVIN !!!!!!!!!!!!!!

 

Er sterkt avhengighets-skapende. Husk at du er advart :D

 

Det er bra sant! Jeg slengte meg med på en tur på drivjakt for 5 år siden, for å prøve det. Jammen ble det drivjakt 4 år på rad! I år har jeg ikke vært på drivjakt, men jeg kjente godt abstinensene når rapportene fra jaktkompiser på drivjakt i Polen datt inn på mobilen, for en ukes tid siden. Det spørs om det blir en tur til nest høst. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg drar til Polen med Safarmanagment den 1 desember. Har hør utrolig mye bra om der turene de har. ref annen post på forumet.

Har væert nedover før med andre opperatører, men skjønner at det er Safarimanagment som gjelder

kjenner flere som var på novemberturen og de kunne ikke få full skrytt turen nok..

Link to comment
Share on other sites

Vi er en gjeng som reiser nedover til polen 4 jan. Vi skal innom å skyte litt på lerret simulator i danmark på vei ned. Skal bli morro. Vi skal ned med et relativt lite dansk selskap. er min første tur på drivjakt, Legger nedpå en kronhjort også hvis jeg får sjansen :D Vi reiser på prisliste og prisen er ikke avskrekkende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...