Jump to content

mye kan man forlange for en BR Reflex t8 demper?


PederR

Recommended Posts

hei.

vurderer å selge en Br reflex eller bytte den mot en t12 30 mag med et mellomlegg imellom

så spørsmålet er som følger hva kan jeg forlange for BR Reflex'n min. 6.5 15x1 gjenger og skutt ca 1000 skudd igjennom. tenkt på en pris ca 3000 kr.

betalte 3300 kr for den ny

takker for svar

Link to comment
Share on other sites

Ikke for og provosere men slik jeg ser det er BR demperen meget bra men for tung og gå med og da man får en Atec Maxim til 2500.- og en S&L for 1500.- kr. som er lette dempere og ha på børsa ville jeg ikke betalt mer en 2000 for en slik i dag som brukt. Ståldempere er etter min mening nå for gammeldags da jeg vil ha et så kort og lett våpen som mulig. Er man alltid postjeger spiller det ingen rolle med vekta men selv da syns jeg våpnet blir for framtung .

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte min BR for 1500,- brukt. Den var hel og fin.

 

Jeg har og en titan demper som er meget lett å fin, men bruker mest A-tec ståldemperen. TMM-6. Tyngre men bedre.

 

Børsene blir fremtunge åkke som med demper. Ellers må du kappe en del.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke børsa blir merkbar framtung med dagens dempere og da tenker jeg kun teleskopiske . Løpet blir kuttet ja og balansen blir meget fin men med en ståldemper selv med kutting er det merkbar forskjell . Jeg har hatt begge deler men nå bare aludempere og av de merker som bygger mest innover pipa . Jeg er gående jeger og når jeg gikk med BR på måtte jeg nesten gå og blåholde i rema for at ikke pipa skulle svinge bakover , det opplever jeg ikke lengre .

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...