Jump to content

Bix'n Andy avtrekk til Sako 75


kristofferp

Recommended Posts

Ingen erfaring ennå. Har ett i bestilling hos ett norsk firma. De reklamerer på finn med Bix`n andy avtrekk til blaser.

Jeg har i lengere tid prøvd å få tak i avtrekket. Men ikke lykkes ennå. Har derimot hatt litt kontakt på mail. Og de besvares gjerne med laaange mellomrom.

Produsenten hadde problemer med å få sako 75 sikringen til å fungere. Så etter hva jeg har forstått er sikrings enheten kuttet ut!

Det kan hende at jeg har missforstått. Og at det er sikring, men ikke identisk med sako 75 orginal.

Kjøpte ett par avtrekk fra Yard Inc i usa. Disse hadde standard sikring alà remington. Kunne justeres til trykkpunkt og valgfri vekt. Jeg synes ikke dette var topp avtrekk. Men mulig en interessert børsemaker hadde fått det til.

Har du prøvd jewell avtrekk? Dette avtrekket er meget godt. Og nesten grunn nok til å eie en rem 700 haug:-).

Det norske firmaet ble kontaktet og i løpet av en dag var tilbakemelding klar. Avtrekk bestilt og bekreftet fra produsent. Ca 5 ukers leverings tid.

Avtrekket kan justeres fra ca 50-800gram.

Om du liker orginal avtrekket og kanskje skyter noen jaktfelt runder er vel neppe dette en løsning for deg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...