Jump to content

Lincoln Premier Luxus


Foddnar

Recommended Posts

Hei!

Eg fikk i dag mi første hagla, Lincoln Premier Luxus!

Har spard lenge og gleda meg veldig til å denna i hus.

MEN, når eg fikk satt sammen hagla merka eg at eg måtte bruka utruleg mykje makt på å brekka ho, er det vanleg at det skal vera nødvendigt? Og ja, eg tok til sides den "låsen".

Og det er eit problem til, den "låsen" går ikkje heilt tilbake til midtpå, den stoppar sånn at heile nummer vises...

Har prøvd å løsna chokane og, men dei satt bom fast!??

 

Kan nokon svara meg på kvifor det er sånn og kva eg eventuelt kan gjera?

Gleda meg veldig til jakti og leirdueskyting, so detta var litt nedtur...

Link to comment
Share on other sites

Er helt vanlig at alt er litt tregt når det er nytt, og at låsen ikke går helt i midten skal du ikke bekymre deg får. Det løsner etter hvert. Bare smøre med litt olje og bruk den:) men chokene skal ikke sitte så fast at man ikke får dem av. Kan lønne. Seg og smøre fett på chokene før man setter dem i.

Link to comment
Share on other sites

Og at låsen ikke går helt i midten skal du ikke bekymre deg får. Det løsner etter hvert. Bare smøre med litt olje og bruk den:)

 

Låsen skal IKKE gå til midten, når den kommer så langt skal børsa til børsemaker for justering.

 

Ta deg mange turer på bane og skyt duer, det har både du og børsa godt av, blir nok "løsere" begge etter hvert.

 

Lincoln er produsert av F.A.I.R. de har mange kvalitetsvåpen på samvittigheten.

Link to comment
Share on other sites

Ok, da får me venta å sjå :)

Var ein tur på jakt i dag, null fangst, men prøvde eitt skudd og hagla er ikkje fult så hardknekt som dei første gongene!

Om ein tek bra vare på hagla så held ho vel ganske lenge?

 

Litt off.topic: Kan nokon gje meg ein detaljert beskrivelse på korleis eg skal gå fram for å pussa hagla etter bruk? Har eit Gunslick sett om det er nokon som kjenner til det.

 

Takk for svar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...