Jump to content

Etablering av rådyrstamme


Gloppejeger

Recommended Posts

Oppslag i lokalavisa:

http://firdatidend.no/nyhet.cfm?nyhetid=7198

 

kort oppsummert:

Det er kanskje i ferd med å etablere seg ein rådyrstamme i Gloppen kommune. Fyrste gong rådyr var observert var i fjor haust, då ei rågeit vart påkøyrd. Men no i haust er det observert to rådyr til, ei geit og ein bukk. Så no gjekk fruktbøndene ut i avisa å forbanna alt som har med rådyr å gjere...

 

For meg som er i overkant jaktinteresert, tykkjer det er heilt fantastisk at rådyra kanskje etablerer seg i Gloppen. Eg kan tenke meg at Gloppen har mykje ideell natur for rådyr, særleg rundt sjølve Gloppefjorden. Flatt terreng, mykje innmark lite snø og forholdsvis mildt klima skulle vere ideelt.

 

Korleis vil ein ny stamme som dette bli forvalta? Vil det bli akseptert av dei som forvaltar at det kjem ein ny stamme, eller vil ein gjere det ein kan for å knekke stammen? Eg håpar sjølvsagt på at det eksploderar med rådyr, så lenge det ikkje går utover hjortestamma.

 

Kor symjedyktige er rådyra. Vil dei lett kunne krysse Nordfjorden?

 

Og til slutt... korleis går rådyr i lag med hjort? Er dei konkurrentar?

Link to comment
Share on other sites

La oss håpe dei kryssa Nordfjorden! :) Her i Sykkylven (Rånahalvøya) er det ingen rådyr. Men alle kommuner nord og øst for oss har rådyr. Her skilels det av Storfjorden. Det er de som mener de ikke klarer å svømme over storfjorden, men det synes jeg er rart.

 

 

Det har hent flere ganger at rådyr har krysset storfjorden.. Vet at det har vert rådyr på Stranda og det skal anngivelig ha vert rådyr innom her i Sykkylven også, men de forsvinner like fort igjen. Det er som du sier rådyr i alle kommunene rundt her så det kan jo hende de kommer for å bli en gang! Det hadde ikke vert meg i mot!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...