Jump to content

Zeiss Conquest tilbud.


Aslakhv

Recommended Posts

Tror ikke det har gått så mange av disse til førprisen 6990 al den tid XXL selger Classic...

 

Synes vel heller 4K er passe for denne kikkerten (som absolutt ikke er dårlig, har hatt en selv) men det finnes vel etterhvert en del annen optikk i denne prisklassen som presterer på linje med Conquest. Å kalde dette "superpris" er etter min mening litt drøyt.

Link to comment
Share on other sites

Heilt eining med Barks, dette er ikkje å rekne som noko salgsvare.

Hadde sjølv ein 4 - 14 x 44 , og i motsetning til Barks hadde eg ikkje god erfaring med den.

Over 9 x forstørrelse var det umuleg å skarpstille trådkors med bakgrunn , fekk dobbelt kors når resten var ok.

Men denne går jo berre til 9 so ... :roll:

Ein annan (og i dette tilfelle svært viktig) ting er at det har vore problematisk å få utført garantisaker på desse Conquest-kikkertane.

 

Mvh Bugten

Link to comment
Share on other sites

Eg har kun sett kritiske kommentarar til Conquest på nettet , har faktisk ikkje truffe ein einaste som har sagt seg misfornøgd. Har sjølv hatt 3-9x40 og var veldig fornøgd, einaste problemet var at augeavstanden vart litt for lang for meg på den rifla eg hadde den på. Dei eg har treft har heller ikkje hatt problem av noko slag med den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...