Jump to content

Swedteams Thomas Ekbergs Collection


Kiwi

Recommended Posts

Swedteams Thomas Ekbergs Collection

 

Noen som har erfaring med jakken i denne serien? Den har en 40% ullblandet fleece, gore-texmembran og virker som ei god jakke, hyggelig pris har den også. Hvordan er størrelsen på denne sammenlignet med andre merker? M, L, XL mv..

 

Setter pris på tilbakemeldinger om denne. Det blir netthandel, og får jo ikke prøvd den på meg....

Link to comment
Share on other sites

Er det denne du mener: http://www.norteamengros.no/shop/index.htm :?:

 

Ser at du bor på "sentrale østlandet" og Norteam engros holder jo til på Løken i Aurskog-Høland, så da har du jo mulighet til å dra å prøve den! Jeg har kjøpt diverse varer fra Norteam/Swedteam og jeg er meget fornøyd med det jeg har kjøpt! Jakken du ser på ser faktisk veldig fin ut, så takk for tipset!

Link to comment
Share on other sites

Hei.

De siste årene har jeg virkelig fått opp øynene for Swedteam. God kavlitet til ganske fornuftig pris. Jakka du ser på synes jeg er fin, men akkurat nå trenger jeg ingen ny jakke.... tror jeg?

Når det gjelder størrelser mener jeg det finnes måltabell på Swedteam sine sider. Mitt inntrykk av størrelsene er ca. L= 54 XL=56. Hvis du ringer Norteam kan sikkert Steinar veilede deg i størrelser slik at det blir bra. Norteam er heller ikke vanskelige å ha med å gjøre hvis du må bytte...

Forøvrig ligger utsalget på Løken, ca. 30 min. fra Lillestrøm retning de dype skoger mot Sverige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...