Jump to content

Sterkt behov for 4x4 traktor med frontlaster


Browning

Recommended Posts

Etter noen harde vestlandsvinterer så ser jeg et sterkt behov for en 4x4 traktor med frontlaster/snøskuffe. Den kommer nok også til å bli brukt til annet forfallende arbeid, men ikke i noe stor grad. Har ikke lyst å legge så veldig mye penger i dette da den vil bli mye stående og tenker da i område 50 - 80 tusen. Får en noe brukende i denne prisklassen? og hva er brukende? Hva bør en holde seg unna?

 

Har lest litt på denne: viewtopic.php?f=35&t=26158&p=290238&hilit=traktor#p290238

 

Vist noe vet om noe som er til salgs så ta gjerne kontakt på pm.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler en gammel John Deere. Vi bruker traktor til transport til tørrking av fisk, og den traktoren som starter hver gang og med minst problemer er en gammel 1640 fra 1980-tallet. Tror den er produsert i Manheim i Tyskland. Vi hadde en nyere John Deere produsert i Frankrike. Den var for å si det mildt noe dritt. Samme med New-Holland som vi har i dag; dritt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde akkurat samme krav som deg og ble da (fra kilder som har hatt traktor lenge) at det var ett merke man burde kikke på av litt eldre modell: Fiat.

 

Jeg endte på en Fiat 680, 1979 modell. Går som ei klokke. Min hadde bare gått 2500t, hadde bukbeskytter, frontlaster, snøskuffe, kjettinger og nye dekk. Tror det var rett over 70K den endte på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...