Jump to content

1S stevnet i Solidalen (M&R)


vingemutteren

Recommended Posts

I dag var ett par karer fra Vpk en tur i Solidalen (Ørsta/Volda), og skjøt 1S (1/2 løype).

 

At jeg og makker (med flere så det ut til) koste oss verre i Solidalen, hærsker det ingen tvil om. Og selv om der kom noen regndråper, trekte det overhode ikke ned på opplevelsen (folk og våpen tørker så fint så :) ).

 

Jeg vil nytte høvet til å takke ML i Ø/Vpk for vellvilligt utlån av SR til Vpk (var vel en M36?), som til tross for at den forsvant i puselankene mine, var knall gøy å skyte med (selv om det ble flere bomm enn treff for min del). :D

 

1/2 løype går jo forsvinnende fort (rakk lett 4 runder), så vi var nesten litt skuffet over at vi ikke hadde mere vi kunne skyte med.

 

I den forbindelse er det nesten som en lurer på om man ikke kunne lure inn en eller annen uaprobert øvelse (for ren morro), så man kunne få skutt litt mere nestegang? (en standplass, to separate målgrupper ala 2x5sk (oppdelt i 2) en hurtig som fy med store blinker, og en presisjon. alt på kort hold. t.d. mellom dagens standplass 3 og 4. 20kr gangen og ubegrenset antall forsøk (t.d. heder og ære til beste og beste tre av alle forsøk?). Eller noe annet gøy (omskytingstrening m/SP/R?) for å forlenge morroa, hadde ikke vært å forakte. :wink:

 

Uansett, takk for en flott skytedag i Solidalen fra oss i Vestnes PK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...