Jump to content

Tips til teppe/pute i hundebur


ko-stens

Recommended Posts

Noen som vet om noe fullstendig bitesikkert i hundeburet?

 

Bikkja, ett år gammel, har det med å ete og tygge på alt han har mulighet til når han er i buret, alene, på dagtid. Har prøvd ulike puter, men nei. Blir fort hull, og bikkja eter stoppen. Pledd er prøvd, men det ender med at han skiter tepperester når vi går tur.

 

Fikk til slutt en bitesikker pute av en kamerat som hadde hatt den i flere år. Den holdt i to dager.

 

Prøver nå rett og slett en gulvmatte, men niks! Den og holder ikke lenge.

 

Han får tyggebein til stadighet, men tekstiler er mer interessant av en eller annen grunn...

 

Tips om "skuddsikker" pute eller matte, og hvor det fås tak i, tas i mot med takk! :)

 

Pussig nok har jeg ikke prøvd slike skaiputer som feks Dogman har, til transportbur (det er det udyret sover i om natta). Er de solide? Så solide at det er vanskelig å bite og klore i stykker?

Link to comment
Share on other sites

Haha, høres ut som en Breton ja :wink:

 

Mine hunder og kameratens breton bruker disse: http://produkter.felleskjopet.no/trade/productview/954852/921/

 

Mattene finnes i mange størrelser. Vi er fornøyd med dem, og det virker det som bikkjene er og. De er i alle fall like hele :mrgreen: og kompisen min har en breton hannhund som var like vill som din!

 

 

edit: fiksa link

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...