Jump to content

Forsvarets pulsvarmere


Pakkdyret

Recommended Posts

Heisann.

Er ute etter Forsvarets Pulsvarmere, dvs de de tovede fingerløse vantene de har hatt en årrekke. Har sjekker forsvarsbrukt, miltrade og flere andre. Har også vært på flere utsalg av forsvarets overskuffsmateriell, også dette uten hell.

Noen som tilfeldigvis vet hvor en kan finne disse? Forslag mottas med takk! :D

Link to comment
Share on other sites

Østengen:

Jupp, bruker disse store deler av jakthøsten da de holder hendene mine varme uansett værforhold. Dette samtidig som jeg har full kontroll på skytefingeren, noe jeg ikke kan påstå jeg har med mange andre jakthansker på markedet. Ikke akkurat mye varme i de fleste jakthansker i bløtt høstvær, da mener jeg selvsagt de alternativene hvor du har en viss følelse med hvor avtrekkeren er.

 

PederK:

Hehe, takk for tilbudet, men hjelper dog så lite. :-)

 

Hvis det er noen som har tips om noen jakthansker el som de er veldig fonøyde med så tar jeg gjerne mot tips. Er jo greit å se på alternativene når disse viser seg etterhvert vanskelig å få tak i.

Link to comment
Share on other sites

Bruker de jeg og, bare i ullvarianten. Mye varmere men dårlig når du skal håndtere børsa.

 

Har sjelden problemer med akkurat dette, men jakter riktignok stortsett småvilt med hagle. Kan selvsagt være noe knotete hvis jeg skal bruke løpsvelgeren, men har gått greit sålangt ihvertfall. Kan nok være litt glatt hvis en ikke har godt tak på hagla da.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...