Jump to content

Forskjellsbehandling fra grunneier lag


Glock34

Recommended Posts

Søkte den 20 juli på rådyr kort i Øst-Modum grunneierlag.Det varte og det rakk før jeg fikk svar,ei uke etter at bukkejakta startet!Det var som følger"Vi takker for forespørselen og setter pris på at området er attraktivt for rådyrjakt.Vi mener imidlertid at vi er på riktig nivå med hensyn til avskyting med de jegerne vi fast selger kort ti.Etter samråd med de andre i styret ser vi oss derfor nødt til å avslå denne søknaden"

 

Da er spørsmålet mitt:Viss de bare selger kort til"faste" jegere,hva er da vitsen med å gå ut å reklamere om at de selger rådyr kort?

 

Jeg veit også at flere av de faste jegerne ikke har søkt engang,de bare tok det for gitt at de fikk kort,og det gjorde de så klart.

Fikk også bekreftet idag at de har fler kort igjen,men de skulle de ikke selge.

Virker som det er en lukket krets av jegere og grunneiere der oppe,en gutteklubben grei.Trur flere av jegerne der er litt "brune" på nesa i forhold til grunneierne der oppe.

 

Trudde at alle som søkte i ett grunneierlag skulle stille likt ang rådyrkort,men virker ikke sånn

 

Ikkje bra

 

Hilsen en rimelig irritert rådyr jeger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...