Jump to content

brotsjer til 338 snipe tac


bigblazer

Recommended Posts

338 sniper tec

 

338 SnipeTac kanskje? Eller 338 Viersco Magnum, etter designeren David Viersco. En 408 CheyTac (Cheyenne Tactical) som er strupt ned til 8.6mm, .338"

 

Nja, det skal finnes en - men dette er ikke den type våpen som eierene løper rundt og viser fram. Selvom de er lovlig erhvervet, så er det mange som helst så de fjernet. Jeg kjenner ikke detaljer..

Det er ingen grunn til å tro at brotsj fins i Norge, men en børsemaker kan helt sikkert skaffe en på 2-4 måneders varsel og et par hundre dollar.

 

Utifra ditt spørsmål lurer på om du egentlig vet helt hva du spør om (de som "har bruk for", eller kan bruke, en slik, trenger ikke, og spør ikke her), men det er jo lov å ikke vite - derfor vi kan spørre, og jeg skal være den siste til å si at dette ikke er noe du har bruk for.

Derimot vil jeg aldeles bestemt anbefale at du går gradene i både kaliber og skyting før du blåser penger på noe slikt (om du allerede har, unnskyld!) - "true 3000m performance", moro tror jeg det er, men upraktisk til det ekstreme. Både å skyte og fore.

 

http://www.blackdiamondrifles.com/338_SnipeTac.html

 

K

Link to comment
Share on other sites

hei

 

har vurdert 338 snipetac og 338 allen mag selv en stund men virker som et nesten håp løst prosjekt i norge med tanke på hylser,dier,låskasse og ikke minst at har en følelse av at det er en del folk som ikke liker tanken på at noen bygger eller kjøper sånt i norge.

 

men vis du finner noen som har brotsjer så henger jeg meg gjerne på :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.sandnes-arms.com/" target="_blank har hylser

http://www.blackdiamondrifles.com/Custo ... _Dies.html å dem her har dier

 

 

Så jeg trenger bare noen å vise rettnigen på børsemaker som er villig til å ta inn brotsjer evt har brotsjer

 

 

 

Ta det gjerne på pm vist ikke det er for almenheten .Selv om dette ikke er noe ulovelig kaliber,å du får større kaliber en dette i norge

Link to comment
Share on other sites

Ha litt tålmodighet om du forsøker å kontakte Dave Viers på Black Diamond Rifles. Sist jeg var i kontakt

med ham i månedsskifte Juni/Juli hadde han fullt opp med å holde vannet ute av sjappa og huset sitt pga

elva Missouri som gikk helt bananas der borte. Han sa at flommen kanskje ville vedvare til ut September.

Etter som jeg forstod fikk han ikke gjort så mye for tiden :(

 

Han kan forøvrig hjelpe deg med alt du trenger.

 

-H

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...