Jump to content

Skytebane i buskerud?


Kjetil-A

Recommended Posts

Heisann,

 

Jeg skal oppover til tofte til helgen, men kunne egentlig tenkt meg på skytebanen i stedet for. Og da tenkte jeg kansje at jeg kunne finne en skytebane i buskerud jeg kunne brukt.

 

Er det noen som vet om det er noen skytebane i nærområdet jeg kan bruke å skyte litt på? Og er det noen her på kammeret som kjenner en bane som kan brukes som er lysten på å være med å skyte?

 

(Mulig dette er et skudd i blinde, men jeg prøver meg likevel :P )

 

- Kjetil A.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre er det kun åpent for skyting på røyken og hurum banen i morgen 18-20.

Ingen som vet om en bane jeg kan ta meg en liten tur opp på uten av det er behov for at det er felles skyting der? Eller som jeg spurte om innledningsvis noen som har mulighet til dette som kunne tenke seg å vært med?

Link to comment
Share on other sites

Dessverre er det kun åpent for skyting på røyken og hurum banen i morgen 18-20.

Ingen som vet om en bane jeg kan ta meg en liten tur opp på uten av det er behov for at det er felles skyting der? Eller som jeg spurte om innledningsvis noen som har mulighet til dette som kunne tenke seg å vært med?

Du får ta turen opp på Kongsberg skytesenter i morgen torsdag, der har benkeskyttergruppe i KMS trening fra kl. 1800. Det er folk på banen fra ca. kl 1500. Mulighet for testing av rifla fra 100m til 260m.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...