Jump to content

Nosler Accubond 308, erfaringer?


rangifertarandus

Recommended Posts

Har skutt 6 hjorter med denne 150grain

Konklusjonen min er att Nosler er Nosler......

Alle gikk ned og ingen klaga. noe blodtrøsk og litt splinter.

 

Men ikke mere skremmmt enn att den skal prøves i 9,3 i høst.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvor mye erfaring trengs liksom..........

Accu er debatert opp og i mente på dette forumet. Accu generelt uansett kaliber, er ei kule som i de fleste rifler den brukes i, gir utmerket presisjon, har meget bra BC, tåler hastighet, er bonda og det beste av alt.........har en riktig pris.

 

Hva mer kan en forlange spør nå jeg.............løp og kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker 180 gr i 760 m/s fremfor 150 gr i 820 m/s (47 cm løp). En god del forsøk på rådyr, rein og hjort fra 30-200 m. Lik presisjon, men 150 gr blodslo mer enn 180 gr og siden 180 gr har lagt alt i bakken (og teoretisk skal ha bedre dybdevirkning) så var valget enkelt. Har inntrykk av at det, presisjonsmessig, er en tilgivende kule å lade.

Link to comment
Share on other sites

Har skote ca 25 hjortar med accubond i 260 rem (V0 850m/sek).

 

Mi erfaring er vanvittig bra presisjon. Men eg opplever kula som langt frå like "trygg" som eindel andre premiumkuler. Eg har og skote ca 25 hjort med hornady interlock i samme kaliber og vekt.

 

Av 50 fellte dyr har eg følgande meiningar:

 

Kula er ikkje meir solid enn ei god konvensjonell kule (Interlock, Mega etc)

Kula gir meir blodslått kjøt enn Hornady interlock av lik vekt,hastighet og skuddplassering.

 

Mesteparten av desse dyra (47 stk) er skote med reine sideskot på stilleståande dyr, slik at samanlikningsgrunnlaget skulle vere bra.

 

Forøvrig har eg hatt ein svært stygg episode med accubonden. Reint sideskot på 80kg hjortebukk, avstand 90 meter. Kula penetrerte ikkje bogen noko som resulterte i skadeskyting.

 

 

Eg brukar accubond utelukkande pga presisjonen (ei ladning til alt vilt), men ville valgt ei anna kule om eg er ute etter minst mogleg blodslått kjøtt og god penetrering.

 

Ein bekjent har gått frå accubond til gameking i sin 338RUM og opplever gamekingen som ei betre storviltkule.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...