Aannerud Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Har en kammerat som lurer veldig på hvilken rase denne hunden er. Noen som vet? Mvh Aannerud
Guest graahund Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Ser faktisk ut som en langhåret schæfer. Mulig jeg tar feil, men det er lov og prøve .
RWA Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Ser ut som en blandingshund. Schäferhund og en spisshund kanskje.
Aannerud Posted July 26, 2011 Author Posted July 26, 2011 ja er helt klart no schæfer der, vi har tippa litt schæfer og svart elghund kanskje. sikkert ikke kjempe lett og oppdrive denne type valper:/ mvh Aannerud
tjæderskytten Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Har truffet Ola (jegeren) og denne hunden noen ganger, mener og huske at han sa noe om kelpi-balnding. Du ser sjelden at disse karene har renrasete hunder. Sist jeg snakket med han fortalte han at denne hunden ble ihjelkjørt i vinter, trasig da dette er den mest perfekte hund jeg noen gang har opplevd. Dette var en hund som var med han hele døgnet og band vet jeg ikke om han har hatt, men som det fremgår av filmen ville det i såfall vært unødvendig.
Aannerud Posted July 26, 2011 Author Posted July 26, 2011 Takker! får se om han får seg en sånn en da.. mvh Aannerud
Recommended Posts