Litago Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 jeg hadde kansje tenkt og ta meg turen oppom kristiansand bueskyttere ikveld er det noen som er der da? kansje noen kan hjelpe meg med og trekke opp bua? jeg kommer om svigerforeldre slipper meg ut
M67 Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 Det er vel i 18-19 tida? På deponiet til Falconbridge. JEg skal se om jeg får kommet meg opp der - ØKH har bilen så får se om hun kommer tilbake i tide. K
Litago Posted July 19, 2011 Author Posted July 19, 2011 jeg kom akkurat hjem med svigerforeldre men jeg kommer definitivt neste Tirsdag! skal ta og justere dra lengden min idag så det blir lettere og dra gleder meg som en liten unge til neste tirsdag har også meldt meg inn i Nbjf
M67 Posted July 19, 2011 Posted July 19, 2011 He-He - så ingen Litago på bueskyting nei... Men er alltid gøy å skyte, og har ikke langhold hjemme (>30m) hjemme heller. K
Litago Posted July 20, 2011 Author Posted July 20, 2011 jeg vil garantert ta meg turen neste tirsdag hadde håpet på og komme i går men det ble desverre ikke tid til det da resten av gjengen ville ta turen ut til sørlandsparken men men Neste tirsdag så er jeg klar! kommer nok til og drite meg ut godt da
Recommended Posts