Jump to content

Encore med problemer å få spent hanen


Tomas

Recommended Posts

Regner med at det er metallsiluett gutta som kjenner disse våpnene best, derfor rykket jeg inn tråden her.

 

Har spiller ny Encore, hvor det er litt til og fra om jeg får spent opp hanen. Noen med erfaringer med dette. Gjør dette med løp i selvfølgelig. Har kjøpt låskasse uten løp, regner med at dette ikke har noe med løpet å gjøre. Da det ser ut alt går skikkelig i lås. Takknemlig for svar.

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd uten og med patron, uten at det så ut til å virke. Kan det være at løpet trengs og tilpasses, merkelige greier da samme løpet ikke hadde slik funksjonsproblemer i en annen Encore. Nye ting kan vel også trenge og slites til noe, selv har jeg ingen annen forklaring. Kanskje noen som har en sprengskisse av våpenet.

 

Om jeg forstår dere riktig så er det låsehaken i løpet som må være skikkelig i bunn i låskassen før hanen kan spennes. Høres nå ut som om dette går i lås. Skal prøve å fjerne det fettet jeg har brukt i kassa ( på spray, beregnet på våpen ). Takker for svar.

Link to comment
Share on other sites

Hender eg må ta i litt meir under lukking for å kunne spenne hanen. Dette gjelder spesielt om patronene er litt treige eller dårleg siza. Dette er då i rifle varianten.

 

Alt har løst seg av seg selv, trengte bare litt bruk så gikk det seg til, nå spenner jeg hanen som bare det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...