Jump to content

270wsm,140grs Nosler accubond.


vinjesvingen

Recommended Posts

Eg har ikkje ladedata, men vil bere gje deg eit tips om at den kula kan oppføre seg ikkje heilt optimalt i høg hastighet hvis storvilt er på menyen.

 

Har skote ca 25 hjort med 140 grs accubond i V0 850m/sek og dybdevirkning er langt frå bra. Eg har opplevd totalhavari på ei av kulene (reint sideskot på hjortebukk, 90 meter).

 

Kjem i haust til å gå over til 140 grs interlock (som er har skote ca 25 dyr med og), då denne er meir forutsigbar enn accubonden (tru det eller ei).

 

Litt avsporing, men eit godt tips :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei, har brukt 140 grains Accubond i 270wsm, ladd med 59 grains N-204. Dette har gjeve svært god presisjon og super effekt på hjort og elg. No har eg ikkje skote meir enn eit par hjort, 4 rein og 4 elg med denne kombinasjonen, men eg har ikkje hatt problem med kulehavari slik andre skriv dei har.

 

Lukke til

mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Nosler ladebok # 6 har kun en ladning for 270 WSM og 140 gr Accubond med Vithavuori krutt:

 

N 170:

Start : 63 grain

Max: 67 grain

 

Kruttet fyller hylsa 100 % ved 65 grain, og oppgitt max hastighet er 3209 f.p.s.

 

Nosler har oppgitt N 170 for både 140, 150 og 160 grain, og skal være et av de kruttene som gir best hastighet for patronen.

 

Nosler har også brukt både Reloader 19 og 22, og også MagPro.

For 140 grain kule har Nosler fått best hastighet med MagPro, mens AA3100 var det mest presise kruttet.

Link to comment
Share on other sites

Har kun ladd hardere kuler i WSM'n,men 65 grs med MRP og 69 grs med MRP 2 er passe bak 140 TSX. Suveren jaktkule i den vesle sinnataggen.

 

Synes det er utrolig rart at den patronen ikke er mer brukt her hjemme enn det den er. Lett å skyte med,kan brukes i letterifler,lett å få god presisjon med og ikke minst nok snert til atdet virkelig skjer noe i mottaker enden.

 

Har du kassemed 3" lengde er 150 IB også ei kule du bør kikke nærmere på om du er ute etter LH egenskaper

Link to comment
Share on other sites

Har ikkje fått testa hastighet ennå,men prøva nokon fleire ladningar.

Col,72,6mm.

71grs N-570:3 skudd 26mm,kan sjå at det er litt krater i tennhetta.

72grs N-570:3 skudd 35mm,ser tydelig at hetta har fylt lomma(flatare)

 

Skaut fleire 3 skuddserier med 70grs og dei låg på 13mm til 18mm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
men vil bere gje deg eit tips om at den kula kan oppføre seg ikkje heilt optimalt i høg hastighet hvis storvilt er på menyen.

 

Er din erfaring med .270?

 

Jeg har kun erfaring med 140 Accubond fra en 7mmRM i 950ms, og er godt fornøyd med resultat. Har skutt flere rådyr og hjort med den kula.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...