Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har nå noen år drevet med skyting til jakt.

Blir ikke det helt store på skytebanen (type 50 skudd + prøve i hvert kaliber (308 og 223)), men skyter mye hjemme med .17 og .22

Når jeg var på skytebanen sist, skøyt jeg med hjemmelada ammo for første gang i 308.

Når det kommer til samlinger på skjermen; Hvordan kan jeg tenke dette på papir?

Samla innenfor 9er-ringen. Hva er denne i diameter?

Jeg kan nok ikke si det samla innenfor halvmeteren, ei heller 3 mm.

Men for ferskinger som meg selv er det vanskelig å tenke meg til hvordan dette ville vært på papir.

Takker for alle tips og svar. :D

Posted

Er du sikker på det? Har lett i menyen, men kan ikke finne det. Dette er da Megalink. Har ikke prøvd på Kongsberg.

Forøvrig er 10en 6cm, og 9eren 12cm i diameter.

Posted

Er du sikker på det? Har lett i menyen, men kan ikke finne det. Dette er da Megalink. Har ikke prøvd på Kongsberg.

Me har og megalink og det skal bare være noe tastetrykk. Husker ikke vegen, men leit litt så finner du det. Evnt slå av monitoren og hold inne knapp A før og under oppstart for å få en utvida meny.

Posted

100% sikkert og dette er Megalink.

Posted

Tatt fra husken. Hold A inne når du starter skjermen, gå inn på måling av serie og så sammling. Hvis skjermen ikke er oppdatert siste 2 år har du ikke den muligheten.

Posted

Her er oppsettet:

Etter skutt serie trykk avslutt, deretter trykk oppsett, sett måling av serie til diameter,

deretter trykk skytterkort, se på: diameter kommer opp på serien.

Trykk avslutt-avslutt og skyt og du er tilbake pa vanlig skive visning.