Jump to content

Problem med A-tec CTM4??


Jägar'n

Recommended Posts

Demonterade min nya CTM4:a (har skjutit 50 skott) som sitter på en 358 win.

Noterade att baffeln på den första modulen tar emot bakstycket så att det blir blanka märken som på dom bifogade bilderna. Ska det vara på det viset eller är det nåt som är fel?

 

normal_DSC_0239.jpg

 

normal_DSC_0238.jpg

 

 

Är det någon har på forumet som har kännedom om A-tec och CTM4:an och kan berätta hur det ska va?

 

Tack för hjälp! / Jägar'n

Link to comment
Share on other sites

Om det er rett eller galt vet jeg ikke, men ta kontakt med A-tec på f.eks. e-post så tipper jeg du får svar...

 

De gangene jeg har lurt på noe har jeg raskt og presist fått svar på mine e-poster.

 

E-postadressen husker jeg ikke i hodet, men hjemmesiden www.a-tec.no fikser nok det :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Har skickat mail till A-tec och fått svar. Enligt dom ska det vara kontakt mellan baffeln och bakstycket som på bilderna ovanför.

Det som gör mig förvirrad är att alla andra jag känner som äger CTM4:or inte har någon kontakt med bakstycket.

Det borde innebära att de har fel på sina dämpare utifrån vad A-tec säger.

 

Därför skriver jag här eftersom jag vet att många här använder CTM4:an och kanske kan se hur det ser ut i sina dämpare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...