Jump to content

Endelig min tur!


Vulpicide

Recommended Posts

Jeg vil bare skrive inn mitt kjøp som jeg gjorde i dag! Jeg har ventet siden februar, og endelig har det blitt rifle på meg også :)

 

Det ble en Browning A-Bolt Hunter. Med Burris Four X 3X-12X-56mm Kikkertsikte!

Fikk også med meg futteral, klikkpatroner, pussesett, pussefiller og reim(passet desverre ikke). Alt til kroner 14000,- Jeg er veldig fornøyd og kan ikke vente til jeg skal på skytebanen for å skyte inn rifla!

Takk til Villmarksbutikken, Jessheim Storsenter :) Anbefales. Med meget god service!

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk! Jeg er i syvende himmel :)

Jeg vlagte 6,5x55 i kaliber også. Har lett på Finn.no siden mars ca.. Og det er har vært ytterst få 6,5 til salgs. Flest 30-06 faktisk. Men nå er det slutt på sporadiske kvelder meg vill jakt etter et tilbud ;)

Link to comment
Share on other sites

skal kjøpe selv i disse dager.

feriepenger=...ferie..Rifle...ferie....Rifle......ferie...Rifle...

samboer=sur....glad....sur....glad...sur...glad

ikke lett dette, mener å ha hørt at det er lettere med tilgivelse enn tillatelse. Noen som vil dele denne erfaringen?

Link to comment
Share on other sites

Ja kjøp rifle sånn som eg gjor, å så kommer du hjem, se ka eg har kjøpt :D ÅÅ ka kostet den da. nja kostet noen lapper, ca 10. brukte vel nærmere 19 lapper. De blir sur uansett ka vi kjøper. Eg pleier å si, at hobbyen min koster penger å sånn e det bare, eg kommer alltid til å kjøpe div jakt og fiske ting. Så du trenger ikkje bli sur. For det kommer stadig vekk noe eg trenger. :mrgreen:

Du får mer ut av den riflen en du vil med 14 dager ferie for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

skal kjøpe selv i disse dager.

feriepenger=...ferie..Rifle...ferie....Rifle......ferie...Rifle...

samboer=sur....glad....sur....glad...sur...glad

ikke lett dette, mener å ha hørt at det er lettere med tilgivelse enn tillatelse. Noen som vil dele denne erfaringen?

 

Lettere med tilgivelse en tillatelse;) Også må man jo trekke litt fra i prisen når dem spør ka den kosta... Eller lure den i hus, og når dem spør så svarer man at, nei, den er ikke ny, har jo hatt den lææænge. Følge du ikke med eller;) he he

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...