Jump to content

hundepeiler/gps


hauk74

Recommended Posts

mulig jeg er på feil side for denne tråden. men har tenkt å skaffe meg hundepeiler gps. jeg har en basset petit. hører rykter om at det kommer en ny modell garmin?! er det kanskje like greit å gå for den gamle utprøvde? finnes det noe en må være obs på med valg ? hvor er de billigst?

an annen ting er at jge kunne tenke meg en sån vest for å ha på ryggen istedenfor halsband med gps. finnes dette til petitten?

Link to comment
Share on other sites

hører rykter om at det kommer en ny modell garmin?! er det kanskje like greit å gå for den gamle utprøvde?

 

Jeg ville gått for den nye modellen. Denne er basert på en vanlig GPS som har vært på markedet en periode, men med ekstra antenne og funksjonalitet for hundepeiling. Forskjellen fra eksisterende versjon er hovedsaklig software.

 

Eventuellt kan du kjøpe en ny til meg, så kan du få min gamle 8)

Link to comment
Share on other sites

hører rykter om at det kommer en ny modell garmin?! er det kanskje like greit å gå for den gamle utprøvde?

 

Jeg ville gått for den nye modellen. Denne er basert på en vanlig GPS som har vært på markedet en periode, men med ekstra antenne og funksjonalitet for hundepeiling. Forskjellen fra eksisterende versjon er hovedsaklig software.

 

Eventuellt kan du kjøpe en ny til meg, så kan du få min gamle 8)

 

ja jeg kan jo kjøpe ny til deg vet du hehe. det vil si at den nye er bedre egnet som tur gps og ikke bare rein hunde peiler? tenker på kart snitt osv. ikke at jeg har overflod av peiling på sånt stasj. båndene er lik så folk med gammel typen kan peile samme?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde også ventet til den nye modellen kommer ut. Den gamle er god som gull, men den nye antar jeg har rettet opp i et par kjente designfeil som svakt antennefeste og produsenten advarer mot å ha den for nær jaktradio.

Du BØR forhåndsbestille den så fort det overhodet er mulig, erfaringsvis er nye modeller av astroen utsolgt til langt ut i jaktsesongen om du ikke er fryktelig tidlig ute.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...