Jump to content

Etterlyses!! Butikker med Unkle Mike`s skytehansker?


Mr.Polar

Recommended Posts

Jeg hadde noen fortreffelige skytehansker for 6 år siden. Dem var brun(lys),å sort. Så sto det Unkle Mike`s på håndbaken. Fullfingret.

Disse hanskene er nå avgådd med døden. Men jeg vil gjærne ha slike igjenn :) . Er det noen kammerbrukere som vet om en butikk som kan ha disse på lager i vårt langstrakte land?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med å skaffe Uncle Mike hansker,

men om du ikke skulle få tak i de hanskene du leter etter, så har jeg et forslag til noe du muligens kan prøve som erstattning.

Jeg har vert veldig fornøyd med hansker av merket "Hatch", som jeg kjøpte hos Capsicum.

Det finnes flere varianter, med og uten for, men jeg har brukt de tynneste (uten for).

Jeg har ikke brukt disse, eller andre hansker, til pistolskyting, men jeg bruker dem til hagle og rifle, når det er kjølig.

 

Mvh Komla

Link to comment
Share on other sites

Riktig..men i brun farge.Kan ikke dette skaffes,så blir det vell til at jeg kjøper et par i sort.

 

Ang golfhansker,så har jeg kikket mye på dem å,men mitt inntrykk er at dem faktisk er ganske så kostbar..å fargerik :roll:

Har testen noen par hansker i mitt liv,å det er Unkle Mike`s som har had den beste kvalitet og passform så langt.

Di hanskene jeg nå bruker er et par motasjehansker for verksted, Super kvalitet,bra passform og uslitelig til hagleskyting..å prisen var 79.- for 4 år siden..

Men nå begynner strikket i den ene hansken å mærke tidens tann.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...