Jump to content

Osloklubb for felt og praktisk pistol


JonAre

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg leter etter klubb i Osloområdet som driver aktivt med felt- og praktisk skyting med pistol. Et aktivt og godt miljø, gode faciliteter både sommer og vinter, og organisert satsing og trening står på ønskelisten.

 

Jeg har kikket litt rundt på noen hjemmesider, men det er ikke enkelt å få noe særlig inntrykk av klubbene basert på den digitale innsatsen. Noen anbefalinger?

Link to comment
Share on other sites

Er medlem i okts og ssl.

 

Okts har begge grener du etterspør.

 

Jeg syns okts har bra inneforhold om vinteren men dårlig med organisert trening.

De har interncup pistol om vinteren. Om sommeren trener jeg ikke inne da jeg syns det blir for mye med hele året innendørs.

 

Skyter for ssl i praktisk og vi har organisert trening hele utesesongen på løvenskiold.

+interncup rifle og pistol.

 

Så er Opp til deg. Nop har også begge deler på løvenskiold

Link to comment
Share on other sites

Er vi tilbake på det at man ikke kan få i pose og sekk? ;) Er vel egentlig ikke noe problem å gå for to klubber, om det er det som må til for å få det beste av to verdener. Har SSL innebane også, eller er det Løvenskiold som gjelder?

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel den innebanen SSL prøver å skaffe, OKTS sin...

 

Jeg ville nok anbefalt medlemskap i OKTS for felt og praktisk og en av løvenskjold klubbene for utendørs trening (SSL, NOP osv)

Ellers har Eidsvoll sportstkyttere bra treningsfasilitter og oppvarmet standplass ute om vinteren :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...